Parin vuoden aikana Merrystä on kasvanut varsin omanarvontuntoinen ja fiksu (ainakin mun mielestä ;) ) koiraneiti! Ollaan saatu uusia koirakavereita ja koluttu porukalla läpi Jyväskylän maita ja mantuja! Lisäilen hieman kuvia tuonne kansioihin. Niitä onkin kertyny mukavasti etenkin sen jälkeen kun joulupukki vihdoin sai kirjeeni ja antoi digikameran joululahjaksi! :)
Kivaa kesää kaikille jotka tänne blogille vielä eksyvät.... ;)
P.S KESÄ KESÄ KESÄ!!

Kommentit